Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2010 17:43 - Към нас Той се стреми
Автор: alexmunro Категория: Поезия   
Прочетен: 1003 Коментари: 0 Гласове:
2



 Никой от нас не е толкова ужасен, че Бог да го отхвърли.Нито делата му са толкова непростими, че Бог да отвърне лице от него.
Но ето какво искам да кажа. Ти си достоен. Както е достоен всеки един. Обвинението в недостойност е най-лошото обвинение, на което и бил подлаган човешкия род.Вашето чувство за недостойност се основава на миналото, докато Аз основавам своето чувство на висшето достойнство на бъдещето. Бъдещето, бъдещето, винаги бъдещето. В него е нашият живот, а не в миналото. Бъдещето. В него е нашата истина, а не в миналото.
Това, което сме извършили, е маловажно в сравнение с това, което ни престои да извършим. Аз ти прощавам твоите грешки.Всичките.Аз ти прощавам твоите неуместни страсти. Всичките. Прощавам ти погрешните схващания, неправилните възгледи, раняващите действия, егоистичните ти решения. Всичките.
Други може и да не ти простят, но Аз ти прощавам. Други може и да не те освободят, но Аз те освобождавам. Други може до не ти позволят да забравиш, но Аз ти позволявам, защото зная, че ти си това, което и винаги ще бъдеш това, което си сега. Един грешник може да стане светец в един миг, в една секунда. В едно дихание...
... Аз не прощавам и на никого няма да има какво да прощавам. Нямам какво.Няма какво да се прощава. Но аз мога да те освободя.И ето в този миг го правя... А причината поради, която Аз нямам да ви прощавам е, че вие не можете да ме засегнете. Нито можете да Ми навредите.Макар, че можете да си въобразите, че сте в състояние да Ми навредите и да Ме засегнете. 
Каква илюзия!
Аз съм неуязвим. А неуязвимото не може и никога не би уязвило друг. Аз нито осъждам, нито наказвам Нямам потребност от това. Същото е вярно и за теб, И за всички останали - макар, че всички вие си въобразявате, че можете да бъдете и сте били наранявани, уязвявани и унищожавани. Защото си въобразявате, че сте уязвени, вие търсите разплата. Защото изживявате болка, имате нужда и друг да изживее болка като възмездие за вашата болка. Но нима това може да бъде оправдание, за да причините болка на някой друг? Та това е безумие. И в това си безумие вие не виждате, че всички хора, които причиняват болка на други, смятат че са в правото си да го правят. Не бързай да съдиш другите. Защото онова, което възприемаш като "погрешно" у другия, само до вчера бе "правилно" за теб.Грешките на другия са собствените ти минали действия. Изборите и решенията на другия човек са също толкова и "вредни", "егоистичнш" и непростими", каквито са били много твои избори и решения.
Когато просто не можеш да си представиш как един човек може да извърши нещо "подобно", ти просто си забравил откъде идваш и накъде отиваш - ти и другия до теб. А на онези измежду вас, които смятат себе си за лоши хора, които се смятат за недостойни и незаслужили прошка, ето какво ще кажа: Нито един от вас не е изгубен завинаги и никога няма да бъде. Защото вие всички, всички сте в процес на ставане. Вие всички, всяк напредвате в преживяването на еволюцията.


Тагове:   НАС,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alexmunro
Категория: Други
Прочетен: 622028
Постинги: 136
Коментари: 234
Гласове: 1196
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930